Převzetí a reklamace.
Při přebírání zásilky je kupující povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Kupující je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady nebo případné nesrovnalosti je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na základě žádosti zákazníka, zajistíme odvoz zboží přímo z domu zákazníka a jeho výměnu i s dovozem na naše náklady.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.
HAPPYPET, s.r.o.
Staré Město 142
739 61 Třinec
IČ: 01677284
DIČ: CZ01677284
tel.: 777 293 002
e-mail: info@happypet.cz
Vše o nákupu
Obchodní podmínky
Doprava a platba
Formulář pro vrácení zboží
Formulář pro reklamaci
Reklamační řád
Kontaktní informace
Nahlášení chyby
Opakování objednávky