Telefonické objednávky  777 293 002 (PO-PÁ 8:00-16:00)
Hlavní strana  -  Vše o nákupu  -  Doprava a platba  -  Možnosti dopravy

Možnosti dopravy

Zboží zasíláme přepravní společností Česká pošta (Balíkovna), GLS a PPL  a na výdejní místa České pošty, GLS a PPL.
Při objednávce nad 999,- Kč nebo na vybrané produkty je doprava zdarma. Doprava zdarma není vázaná na konkrétního přepravce. Doprava zdarma při objednávkách nad  999,- Kč a u vybraných položek, neplatí pro dopravu na Slovensko.

Termín dodání zboží:

Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovní dny. V případě prodloužení této lhůty bude s Vámi objednávka prokonzultována.

 

Informace pro příjemce objednávky při osobním odběru na výdejním místě u dodavatele a na výdejních místech Česká pošta (Balík na Poštu a Balikovna), GLS Parcelshop a PPL Parcelshop :

Osobní odběr na výdejním místě:

Většinu zboží, které nabízíme na našem e-shopu, máme skladem v Třinci. Prodejna pro osobní odběr v Českém Těšíně a výdejní místo v Třinci. Zboží z Vaší objednávky ze skladu umístěného v Třinci se musí doručit na místo osobního odběru. Může se proto někdy stát, že zboží, které si objednáte, i když je na stránkách uvedeno skladem, nemusí být tentýž den na odběrném místě. Bude pro Vás připraveno nejpozději následující pracovní den. Vyčkejte proto na potvrzující sms i e-mail, ve kterých budete vyzváni k odběru zboží.

 

Osobní odběr na PPL ParcelShop:

Zvolte, jako způsob dodání, osobní odběr na některé pobočce ParcelShop podle aktuální nabídky v nákupním košíku e-shopu. Možnost odběru na PPL ParcelShop platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. PPL ParcelShopy nejsou na rozdíl od řidičů vybavena platebními terminály PPL, proto dobírku nelze uhradit platební kartou. Jakmile předáme zásilku přepravní společnosti PPL, bude Vám zaslán e-mailem číselný kód a odkaz pro sledování zásilky. Snadno tak zjistíte, kde právě je. Pak už jen stačí počkat na e-mail nebo SMS. Dají Vám vědět hned, jakmile zboží připraví k odběru. Zásilku si vyzvedne v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. Obvyklý termín dodání objednaného zboží je 1-3 pracovních dnů. Na vyzvednutí máte týden. Seznam PPL Parcelshopů najdete na  www.pplbalik.cz.

Balíkovna:

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání. Možnost odběru na Balíkovně platí pouze pro zásilky s váhou do 15kg. Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než poštách a depech České pošty. Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.

Balík Na poštu:

Služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout. Využijte službu Sledování zásilek na internetových stránkách www.postaonline.cz/trackandtrace. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.

 

Informace pro příjemce objednávky přes přepravní službu Česká Pošta a PPL.

 

Balík Do ruky přes přepravní službu Česká pošta:

Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 50 kg po celé České republice  při které se doručuje zásilka zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře. Když adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím  interaktivního webového formuláře na www.postaonline.cz/zmena-doruceni, může si adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Využijte službu sledování zásilek  na internetových stránkách České pošty (Track & Trace). Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání.

 

Doručení balíku přes přepravní službu PPL:

- zásilku Vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). 
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla,  které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky - číslo balíku - 11 číslic.
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky, které najdete na své mailové adrese v potvrzení o expedici zásilky - číslo balíku - 11 číslic.

Důležité upozornění: Od 1.1.2019 došlo ke změně doručovacích podmínek přepravce PPL. Přepravce PPL má vyhrazen pouze jeden den na dodání zásilky na adresu kupujícího. Pokud kupující nebude zastižen na dané adrese, přepravce automaticky ponechá zásilku na Parcelshopu, který se nachází poblíž adresy dodání, o kterém bude kupující následně informován. Kupující je pak povinen vyzvednout si zásilku na daném Parcelshopu.

Převzetí a reklamace:

- při přebírání zásilky je zákazník povinen zkontrolovat stav své zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) a je povinen tuto skutečnost ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu a  nechat potvrdit dopravcem. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- zákazník je povinen zkontrolovat obsah zásilky po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Na základě žádosti zákazníka, zajistíme odvoz zboží přímo z domu zákazníka a jeho výměnu i s dovozem na naše náklady.

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nebude brán zřetel a budou zamítnuty.


Doprava zdarma u objednávek nad 999,- Kč a u vybraných položek, neplatí pro dopravu na Slovensko.

Doručování zásilek Českou poštou GLS a PPL se řídí podle přepravních podmínek těchto společností. Za škody způsobené přepravou zodpovídá přepravce.

Provozováno naProvozováno na systému NetShops
Slevový kupón: wild10 na krmivo Dog&Dog WILD Zavřít
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, zobrazování seznamu oblíbených výrobků (schránka), působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookie
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.
Aplikace Happypet
Chovatelské potřeby a akvaristika
Získat